Bienvenue dans le catalogue en ligne du centre de documentation conjoint de Smart et de Culture & Démocratie.
Le catalogue répertorie plus de 3000 ressources liées aux champs d’actions thématiques des deux organisations partenaires, parmi lesquels : sociologie de l’art et de la culture, politiques culturelles, mouvement coopératif, entrepreneuriat solidaire, économie sociale.
Une partie des ressources dite « vive » est directement accessible dans le centre de documentation, une autre partie est archivée.
Ce fonds documentaire multilingue regroupe des ouvrages scientifiques, des essais, des guides pratiques, des thèses, des revues, des dossiers, des publications sur supports numériques, ….
Toutes les ressources disponibles dans le centre de documentation sont en consultation libre sur place. L’emprunt n’est pas consenti. Photocopieuse disponible sur place pour la reproduction d’extraits.
A partir de cette page vous pouvez :
Retourner au premier écran avec les dernières notices... |
Détail de l'auteur
Auteur Hans Crijns |
Documents disponibles écrits par cet auteur
Affiner la recherche
Ondernemen met creativiteit / Hans Crijns
Titre : Ondernemen met creativiteit : Inspiratieboek Type de document : texte imprimé Auteurs : Hans Crijns, Auteur Editeur : Gent [Belgie] : Lannoo campus Année de publication : 2009 Importance : 145 p. ISBN/ISSN/EAN : 978-90-209-8330-2 Langues : Français Catégories : Management Mots-clés : 'creativiteit','management' Index. décimale : F.04.6. Management des entreprises Note de contenu : Veel mensen horen de lokroep van het ondernemen, maar slechts een klein deel onder het gaat echt op die roeping in. In deze turbulente tijden lijkt het ondernemerschap op paradoxale wijze 'onverantwoord interessant'. Nochtans kan het oprichten of uitbouwen ven een onderneming, gemeten naar tal van criteria die vandaag als heel hip gelden, bijzonder bevredigend zijn.
Wie onderneemt mag (moet) creatif zijn, veel dynamiek in de weegschaal leggen, feeling voor de tijdgeest hebben, met verschillende mensen kunnen omgaan, uitdadigen couteren. Wie succesvol onderneemt, heeft niet alleen een job en inkomen maar vooral ook iets om trots op te zijn.
Maar succes is niet weggelegd voor iedereen. Om succesvol te kunnen zijn, moet een ondernemer over creatieve kwaliteiten beschikken. En met die kwaliteiten moet hij bovendien de juiste creatieve stappen zetten. Over de kwaliteiten en juiste stappen zetten. Over die kwaliteiten en juiste stappen gaat ondernemen met creativiteit. Het vertelt over wat ondernemen eigenlijk is en over wat erbij komt kijken om een bedrijf te starten en te laten groeien. Op een pragmatische manier worden de wetenschapelijke bevindingen vertaald naar de concrete invalshoek van de ondernemer zelf. Wie 'in het vak' staat, kan zich aan dit boek spiegelen; voor de nog-niet-ondernemer wordt het een uiterst verleidelijke uitnodiging.Ondernemen met creativiteit : Inspiratieboek [texte imprimé] / Hans Crijns, Auteur . - Gent (Belgie) : Lannoo campus, 2009 . - 145 p.
ISBN : 978-90-209-8330-2
Langues : Français
Catégories : Management Mots-clés : 'creativiteit','management' Index. décimale : F.04.6. Management des entreprises Note de contenu : Veel mensen horen de lokroep van het ondernemen, maar slechts een klein deel onder het gaat echt op die roeping in. In deze turbulente tijden lijkt het ondernemerschap op paradoxale wijze 'onverantwoord interessant'. Nochtans kan het oprichten of uitbouwen ven een onderneming, gemeten naar tal van criteria die vandaag als heel hip gelden, bijzonder bevredigend zijn.
Wie onderneemt mag (moet) creatif zijn, veel dynamiek in de weegschaal leggen, feeling voor de tijdgeest hebben, met verschillende mensen kunnen omgaan, uitdadigen couteren. Wie succesvol onderneemt, heeft niet alleen een job en inkomen maar vooral ook iets om trots op te zijn.
Maar succes is niet weggelegd voor iedereen. Om succesvol te kunnen zijn, moet een ondernemer over creatieve kwaliteiten beschikken. En met die kwaliteiten moet hij bovendien de juiste creatieve stappen zetten. Over de kwaliteiten en juiste stappen zetten. Over die kwaliteiten en juiste stappen gaat ondernemen met creativiteit. Het vertelt over wat ondernemen eigenlijk is en over wat erbij komt kijken om een bedrijf te starten en te laten groeien. Op een pragmatische manier worden de wetenschapelijke bevindingen vertaald naar de concrete invalshoek van de ondernemer zelf. Wie 'in het vak' staat, kan zich aan dit boek spiegelen; voor de nog-niet-ondernemer wordt het een uiterst verleidelijke uitnodiging.Réservation
Réserver ce document
Exemplaires
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 784a F.04.6.CRI.O. Livre Centre de doc Documentaires Disponible