Titre : | Ondernemen met creativiteit : Inspiratieboek | Type de document : | texte imprimé | Auteurs : | Hans Crijns, Auteur | Editeur : | Gent [Belgie] : Lannoo campus | Année de publication : | 2009 | Importance : | 145 p. | ISBN/ISSN/EAN : | 978-90-209-8330-2 | Langues : | Français | Catégories : | Management
| Mots-clés : | 'creativiteit','management' | Index. décimale : | F.04.6. Management des entreprises | Note de contenu : | Veel mensen horen de lokroep van het ondernemen, maar slechts een klein deel onder het gaat echt op die roeping in. In deze turbulente tijden lijkt het ondernemerschap op paradoxale wijze 'onverantwoord interessant'. Nochtans kan het oprichten of uitbouwen ven een onderneming, gemeten naar tal van criteria die vandaag als heel hip gelden, bijzonder bevredigend zijn.
Wie onderneemt mag (moet) creatif zijn, veel dynamiek in de weegschaal leggen, feeling voor de tijdgeest hebben, met verschillende mensen kunnen omgaan, uitdadigen couteren. Wie succesvol onderneemt, heeft niet alleen een job en inkomen maar vooral ook iets om trots op te zijn.
Maar succes is niet weggelegd voor iedereen. Om succesvol te kunnen zijn, moet een ondernemer over creatieve kwaliteiten beschikken. En met die kwaliteiten moet hij bovendien de juiste creatieve stappen zetten. Over de kwaliteiten en juiste stappen zetten. Over die kwaliteiten en juiste stappen gaat ondernemen met creativiteit. Het vertelt over wat ondernemen eigenlijk is en over wat erbij komt kijken om een bedrijf te starten en te laten groeien. Op een pragmatische manier worden de wetenschapelijke bevindingen vertaald naar de concrete invalshoek van de ondernemer zelf. Wie 'in het vak' staat, kan zich aan dit boek spiegelen; voor de nog-niet-ondernemer wordt het een uiterst verleidelijke uitnodiging. |
Ondernemen met creativiteit : Inspiratieboek [texte imprimé] / Hans Crijns, Auteur . - Gent (Belgie) : Lannoo campus, 2009 . - 145 p. ISBN : 978-90-209-8330-2 Langues : Français Catégories : | Management
| Mots-clés : | 'creativiteit','management' | Index. décimale : | F.04.6. Management des entreprises | Note de contenu : | Veel mensen horen de lokroep van het ondernemen, maar slechts een klein deel onder het gaat echt op die roeping in. In deze turbulente tijden lijkt het ondernemerschap op paradoxale wijze 'onverantwoord interessant'. Nochtans kan het oprichten of uitbouwen ven een onderneming, gemeten naar tal van criteria die vandaag als heel hip gelden, bijzonder bevredigend zijn.
Wie onderneemt mag (moet) creatif zijn, veel dynamiek in de weegschaal leggen, feeling voor de tijdgeest hebben, met verschillende mensen kunnen omgaan, uitdadigen couteren. Wie succesvol onderneemt, heeft niet alleen een job en inkomen maar vooral ook iets om trots op te zijn.
Maar succes is niet weggelegd voor iedereen. Om succesvol te kunnen zijn, moet een ondernemer over creatieve kwaliteiten beschikken. En met die kwaliteiten moet hij bovendien de juiste creatieve stappen zetten. Over de kwaliteiten en juiste stappen zetten. Over die kwaliteiten en juiste stappen gaat ondernemen met creativiteit. Het vertelt over wat ondernemen eigenlijk is en over wat erbij komt kijken om een bedrijf te starten en te laten groeien. Op een pragmatische manier worden de wetenschapelijke bevindingen vertaald naar de concrete invalshoek van de ondernemer zelf. Wie 'in het vak' staat, kan zich aan dit boek spiegelen; voor de nog-niet-ondernemer wordt het een uiterst verleidelijke uitnodiging. |
|